top of page

Recenze GoPro HERO 2


Milovníkům adrenalinových sportů jistě není potřeba představovat kamery GoPro. Uplynulých 14 dnů jsem měl možnost testovat nejnovějši model GoPro HERO 2 outdoor edition. Celou recenzi bych mohl jednoduše shrnout do jediného souvětí- a sice že každý, kdo má v oblibě ten okamžik nejistoty, kdy jen zoufale doufá, že se mu otevře záložní padák nebo snad miluje pocit z vyplaveného adrenalinu navozujícího infarktové stavy, měl by si jít tuto kamerku bez váhání koupit, ALE... žádný z výrobků není dokonalý a stále je co zlepšovat. GoPro HERO 2 není v tomto ohledu výjimkou, i když do dokonalosti nemá příliš daleko.

Chtěl bych předeslat svou omluvu čtenářům. Osobně jsem totiž ještě padákem neskákal, ani na snowboardu se do skoku moc neženu, ve vodě jsem vždy pro jistotu s nafukovacím kruhem :) a sjížděl jsem tak maximálně Jizeru. Nedokáži tedy úplně docenit kvality této outdoorové kamery. Proto jsem poprosil o pomoc kamaráda, který s HERO 2 natočil téměř celý Singltrek pod Smrkem.

V následujících několika odstavcích popíši hlavní klady a nedostatky této miniaturní kamery, které by mohly případným zájemcům vytvořit vrásky na čele. Přiložím i názor sportovce, ale celkově budu kameru hodnotit především z technického hlediska.

CELÝ ČLÁNEK ZDE


Archiv všech článků
Recent Posts
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page