top of page

Recenze SONY NEX-5N


Uplynulé dva roky jsem používal Canon 5D. Nedávno ho vystřídal mark II společne s možností natáčet full HD videa (která mě mimochodem nadchla). Při delším nošení na krku jsem ale měl problémy s bolestí zad! Ne, opravdu zde nechci dělat reklamu Kosmodisku, ale něco málo pravdy na tom bude. Profi kvalitu fotek nevyžaduji na výletech a dovolené. Proto jsem hledal menší alternativu, která by mi dávala možnost plně manuálního nastavení a poskytovala kvalitu fotek výrazně lepší než je standardem u kompaktů. Minulý rok jsem se rozhodl, že dám šanci NEX 5 na úkor další DSLR. Několik drobností se mi na něm nelíbilo (viz minulá recenze: http://www.fotoradce.cz/recenze-sony-nex-5 ). Nový model ale veškeré neduhy svého předchůdce odstranil a navíc dostal tolik nových funkci, že předčí většinu současných mirrorless fotoaparátů.

CELÝ ČLÁNEK ZDE


Archiv všech článků
Recent Posts
Search By Tags
Zatím žádné štítky
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page